W 2025 roku pod marką Pudliszki wprowadzone na rynek zostanie łącznie 16 nowości produktowych, które łączą najnowsze trendy i odpowiadają na potrzeby współczesnego konsumenta. Czytaj więcej »
W 2025 roku pod marką Pudliszki wprowadzone na rynek zostanie łącznie 16 nowości produktowych, które łączą najnowsze trendy i odpowiadają na potrzeby współczesnego konsumenta. Czytaj więcej »
W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie Polaków kulinarnymi odkryciami, Carrefour Polska rozbudowuje ofertę produktów Kuchni Świata. Z okazji Chińskiego Nowego Roku, sieć poszerzyła swój asortyment oryginalnych składników i dań kuchni azjatyckiej do ponad 600 produktów. Rozbudowana gama dostępna jest w ponad 200 super- i hipermarketach oraz 54 sklepach franczyzowych Carrefour na... Czytaj więcej »
Gdy aura zachęca do spędzania czasu w domu, warto sięgnąć po nowe napary owocowe Herbapolu. To cztery wyjątkowe warianty: Pachnący lasem, Różane ukojenie, Malinowa rozkosz i Zimowe rozgrzanie. Każda z tych starannie opracowanych kompozycji zawiera duże kawałki owoców, które gwarantują głęboki smak i wyjątkowy aromat. Czytaj więcej »
Na sklepowych półkach sieci Rossmann można znaleźć pyszne musy owocowe z acerolą w kubeczkach, kremowe musy owocowe z kokosem CocoMi! oraz pyszną kaszkę zawierającą GOS/FOS. Nowości łączy pyszny smak i wiele wartościowych składników odżywczych – dla odporności[1] lub dla mocnych kości[2]. Czytaj więcej »
Marzysz o smacznym, pełnowartościowym posiłku, który przygotujesz w mgnieniu oka? Teraz to prostsze niż kiedykolwiek, dzięki marce PODRAVKA! Makaron „2 minuty” to idealne rozwiązanie dla tych, którzy cenią pyszny smak potraw oraz ich ekspresowe przygotowanie. Do portfolio dołączył właśnie nowy rodzaj – penne (pióra), zwiększający pole kulinarnych możliwości. Czytaj więcej »
2 lutego obchodzimy Dzień Naleśnika – dania, które od lat gości na stołach na całym świecie i zdobywa uznanie dzięki swojej prostocie oraz wszechstronności. Można je przygotować w wersji słodkiej, z dodatkiem owoców czy dżemu lub wytrawnej, wypełnionej farszem mięsnym bądź warzywnym. To doskonała okazja, aby spróbować nowych połączeń smakowych, wykorzystując produkty... Czytaj więcej »
Reese's, jedna z najbardziej lubianych marek słodyczy na świecie, zwiększa swoją obecność na polskim rynku, który wciąż otwarty jest na innowacyjne produkty i kultowe marki. SRG International, wyłączny dystrybutor The Hershey Company w Polsce i w wybranych krajach w Europie, zapowiada znaczące inwestycje i intensywny rozwój dystrybucji w Polsce. Czytaj więcej »
Kultowy serek homogenizowany Rolmlecz zyskał właśnie trzy nowe, oryginalne warianty. To gruszka w karmelu, pomarańcza z imbirem oraz śliwka w czekoladzie – kompozycje łączące tradycyjny, doskonały smak z sezonowymi dodatkami. Czytaj więcej »
Z początkiem 2025 roku Śliwka Nałęczowska ponownie zaskakuje miłośników pralin swoją limitowaną serią opakowań ART COLLECTION. Tym razem kolekcja prezentuje pięć wyróżnionych projektów nagrodzonych w jubileuszowej edycji konkursu „Design by Śliwka Nałęczowska 2024”. Grafiki, które zachwyciły jury, zdobią zarówno eleganckie bombonierki o gramaturze 300 g, jak i... Czytaj więcej »
Każdy już słyszał o słynnej dubajskiej czekoladzie pistacjowej, która podbiła serca miłośników słodyczy na całym świecie. Lidl Polska, podążając za trendami i odpowiadając na oczekiwania swoich klientów, wprowadził do oferty czekoladę pistacjową Dubai w supercenie, za 21,99 zł/100 g/1 opak.! Czytaj więcej »
Tchibo Exclusive – kultowa marka obecna w Polsce od ponad 30 lat, odświeża swoją szatę graficzną. Od stycznia na półkach sklepowych zaczęły pojawiać się nowe opakowania wszystkich wariantów tej kawy. Nowy design nie oznacza jednak modyfikacji receptury, dopełnia on jej wyjątkowy charakter. Czytaj więcej »
Carlo Rossi, największa marka wina w Polsce , zaskakuje nowościami produktowymi. Razem z mistrzem winiarstwa Darrenem Procsalem wprowadza na rynek linię Winemaker's Selection. Ta wyjątkowa kolekcja win przenosi nas prosto do serca słonecznej Kalifornii, oferując dwa warianty ze starannie wyselekcjonowanych szczepów winogron. Czytaj więcej »
W odpowiedzi na rosnące potrzeby konsumentów, VEGETA postanowiła wzbogacić ofertę o wyjątkową nowość. VEGETA Fine Blend, bo o niej mowa, to produkt stworzony z myślą o wszystkich, którzy pragną uzyskać doskonały smak przygotowywanych posiłków w prosty sposób. Nowoczesna formuła produktu ułatwia gotowanie i pozwala cieszyć się smakiem potraw bez widocznych kawałków warzyw... Czytaj więcej »
Oferta „Słodkie Zauroczenie” to niezwykłe czekoladowo-malinowe kompozycje, które pobudzą zmysły i zachwycą nawet najbardziej wymagające podniebienia. Eleganckie Malinowe Brownie oraz edycje limitowane, takie jak aksamitna Czekolada na gorąco z malinami, a także Cappuccino z malinami, dostępne z sosem pistacjowym, karmelowym albo czekoladowym. Czytaj więcej »
Radość malucha podczas rozszerzania diety to bezcenny moment dla każdego rodzica. By dodać jeszcze więcej uśmiechu na twarzy dziecka, do linii BoboVita z bohaterami uwielbianej bajki Świnka Peppa dołączyła smakowita nowość – Chrupeczki wielozbożowe BIO pysznie pomidorowe oraz dyniowo-marchewkowe. Czytaj więcej »
Zima to dobry moment by sięgnąć po produkty fermentowane – naturalne źródło witamin i minerałów, które wspierają naszą odporność. Kapusta kiszona, ogórki czy buraki to nie tylko smaczne dodatki, ale także podstawa wielu dań. W ofercie WSP „Społem” znajdziemy majonezy, musztardy i ketchupy, które doskonale współgrają z kiszonymi warzywami, wzbogacając ich smak i... Czytaj więcej »
Przełomowa innowacja i światowa nowość w portfolio marki Mentos. Czytaj więcej »
Kolekcja chrupek kukurydzianych firmy Celpol, dotychczas dostępna w 11 smakach, została rozszerzona o następny wariant. Czytaj więcej »
Jogurty typu mochi od Bakomy to odpowiedź na obecne trendy żywieniowe – modę na egzotykę i wyrafinowane smaki. Czytaj więcej »
Na rynku pojawiły się nowe produkty marki Amoretta. Nowoczesny, minimalistyczny design pudełka skrywa w sobie zestaw mini pralinek w mlecznej czekoladzie z różnorodnymi nadzieniami. Czytaj więcej »
Yaboll to kolorowe koktajle, które łączą wyjątkowe smaki z odważnym podejściem do życia. To odpowiedź na potrzebę spontaniczności, niezależności i chwil pełnych emocji. Czytaj więcej »
W alejkach oraz portach Walencji krąży opowieść o tajemniczej postaci: La Bandida, której prawdziwa tożsamość pozostaje nieznana. Czytaj więcej »
Sery Radzimir i Siemowit z linii Serdeczny to nowości od marki SERTOP. Te żółte, dojrzewające sery typu szwajcarskiego wyróżnia łagodny, delikatny smak. Czytaj więcej »
Ser Gouda Protein to nowość od marki SERTOP. Stanowi doskonały wybór dla osób, które starannie bilansują swoje posiłki, dbają o zdrowie i prowadzą aktywny tryb życia. Czytaj więcej »
Przepełniony esencją holenderskiej tradycji mleczarskiej, ser z truskawkami i bąbelkami jest świadectwem najwyższej jakości i kreatywności. Czytaj więcej »
Odkryj nowe sosy do pizzy od marki Łowicz! Dostępne w wersji pikantnej i łagodnej, doskonale podkreślą smak każdej pizzy. Czytaj więcej »
Azjatycka kuchnia podbija serca konsumentów, a House of Asia odpowiada na ten trend nowością – grzybkami enoki w puszce. Czytaj więcej »
Indykpol poszerza ofertę dań wolnogotowanych o Polędwicę z indyka z sosem borówkowym wolnogotowaną 480 g oraz Gulasz z indyka po węgiersku wolnogotowany 400 g. Czytaj więcej »
Wybór alkoholu odzwierciedla dziś nie tylko smak, ale także styl życia, wiek i okazje. Co preferują młodsi, a co starsi konsumenci? Czytaj więcej »
Auchan Polska konsekwentnie pracuje nad rozwojem marki własnej Pewni Dobrego, której produkty odznaczają się najwyższą jakością, wytwarzane są przez lokalnych producentów ze szczególną troską o środowisko naturalne, zdrowie ludzi oraz dobrostan zwierząt. Czytaj więcej »
Roman Wasilewski, właściciel firmy Wódki Regionalne...
Agata Woźna-Sikorska, Commercial Director, Otmuchów Group...
Andrej Chovanec, Prezes Zarządu, Browar Pilsweizer...
Wywiad z Adamem Imielskim, Prezesem Kraft Heinz Polska....
Rozmowa z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...
Tchibo ogłosiło nową, globalną strategię klimatyczną...
Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys...
W pierwszym półroczu 2025 roku sieci handlowe w Polsce...
Lidl Polska już po raz 15. buduje swój całodobowy sklep na...
Tygodniowy pobyt nad morzem lub w górach dla pracowników...
POLOmarket, największa polska sieć supermarketów...
Po latach nieobecności, jeden z najbardziej...
W barze każdy detal ma znaczenie – od sposobu zarządzania...
Sushi&Food Factor, czołowy producent świeżych dań kuchni...
Marka WINIARY kolejny raz poszerza portfolio inspirowane...
Naturalnie smaczne...
Sam decydujesz, która pasuje do Twoich potrzeb...
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol rozszerza ofertę jogurtów...
Żywiec Zdrój Mocny Gaz wraca w nowej, odświeżonej odsłonie...
YOC, technologiczna firma działająca na rynku...
Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec...
Czasem wystarczy godzina tygodniowo, by ktoś uwierzył, że...
Tysiące przejechanych kilometrów, dziesiątki godzin...